Læg gerne en hilsen i vores gæstebog :-)

Har du ting til websiden kan disse sendes til webmaster eller et bestyrelsesmedlem, som vil sørge for, at det kommer på siden.

Gæstebog

Skriv besked...
B.S. møller | B.S. Moeller@mail.dk
31/07-2020
Påklædning 2 anlægges! Der er i øvrigt ikke uniformspligt i foreningen. Øh ?
Lillian Larsen | pelckbille@claud.com
20/07-2020
En trist besked er modtaget. Carl Alfred er død - æret være hans minde. Carl Alfred var god for dejlige snakke - om utrolige mange forskellige emner. Sidste snak var på terrassen ved Marinestuen. Mellem ham og mig alene. Med en lille klar en og og en grøn flaske stående foran sig. Det handlede om livet der går hurtig - at miste EBBA og at rydde op efter et langt liv sammen - for at flytte i en lejlighed. Han var dog tilfreds nu da han sad i den nye lejlighed. Han var vidende om mange emner og ligesom EBBA klar med en kvik og frisk bemærkning efterfulgt at et lille grin. Tak for snakken Carl Alfred ÆRET VÆRET CARL ALFREDD MINDE
B.s.moeller | B.s.moeller@mail.dk
20/07-2020
Mandag den 20. Juli 2020 fik vi den kedelige besked, at Carl Alfred var afgået ved døden. Vel ikke helt uventet med de helbredsmæssig problemer han døjede med. Ikke desto mindre var han aktiv i marineforeningen, så aktiv, at han ovenikøbet måtte hentes i ambulance på et tidspunkt, hvor hanblev skidt til pas under besøg i marineforeningen. En sej marineforeningsmand har forladt os. Men kan vi ikke alligevel glædes lidt over fotoet af Carl Alfred, som vises på foreningens hjemmeside? Et godt foto visende den Carl Alfred vi husker.
Poul Erik Kragh | 1poulek@gmail.com
25/06-2020
Jeg ankom tors. 25 juni kl. 1030 standsmæssigt på 4 hjul til Marinestuen ved Verdens skønneste plet. Her var forsamlet repræsentanter fra Politiet, Beredskabet og Hæren og over en lækker ret, der alligevel skulle have været smidt ud, kom der mange guldkorn om vores lærlingetid for mange, mange år siden. Jeg forlod selskabet senere med opløftet sind og vinden agter ind
Gæstebogen