HUSK!

Om arrangementerne:

- arrangementerne slås op, på skottet, i marinestuen ca. en måned før de gennemføres. De lægges endvidere ind her på hjemmesiden, ligesom der med jævne mellemrum udsendes en nyhedsmail, til de medlemmer der har oplyst deres  mailadresse.

Om tilmeldingslisten:

- selve tilmeldingslisten til arrangementerne ligger hos banjemesteren, i kabyssen, også en måned før arrangementet gennemføres.

Om betalingen:

- der kan betales kontant eller med MobilePay på nr.: 933238. Hvis der betales med MobilePay, skal man huske, at skrive i notatfeltet, hvis man samtidig med køb i kabyssen betaler for arrangementer og/eller varer fra Slopkisten.

- se mere om brugen af MobilePay under: Medlemmer > Marinestuens banjemestre.

- man kan betale på lørdage og den første torsdag i måneden, hvor der er normal åbningstid i marinestuen.

AKTIVITETER OG ARRANGEMENTER

___________________________________________________

FASTE TORSDAGS- og LØRDAGSAKTIVITETER I 2024:
____________________________________________________________________

Der er åbent i marinestuen alle lørdage fra kl. 10.00 - 12.00 i vinterhalvåret og fra kl. 10.00 - 13. 00 i sommerhalvåret, til kammeratligt samvær.

På disse dage serveres der en lille let ret bestående af f.eks. frikadeller, en dansk bøf, fiskefilet, ringriderpølse, sild, pølse eller lign.. (Se yderligere oplysninger i kommentarspalten, til højre).

Der er endvidere åbent i marinestuen på den første torsdag i måneden fra kl. 10.00 - 12.00. Her er ledsagere og familie også hjerteligt velkomne. Her serveres der kaffe, rundstykker/franskbrød med pålæg og ost - og natuligvis "et godt hold snak".

BEMÆRK! - at der er torsdag-/lørdagslukket i marinestuen hele juli måned. Kun eventuelt planlagte arrangementer gennemføres.

___________________________________________________

ARRANGEMENTER I 1. HALVÅR AF 2024:
___________________________________________________

****************************************************************************************
17. april kl. 19.00. For medlemmer. Uniform 3 (Sweatshirt, T-shirt el. lign.).

Ølsmagning. – vi smager på forskellige skibsøl. Chef på Marinehjemmeværnsskolen på Slipshavn og formand for danske ølentusiaster, orlogskaptajn Klaus Rehkopff, fortæller om øllene historie, smag og tilbliven.

8. maj kl. 12.00. Alle er velkomne. Civilt/arbejdstøj.

”Operation rivejern” - vi tager os primært af vore udearealer. Kvartermesteren serverer en let frokost. Medbring gerne haveredskaber og lignende.

18. maj kl. 08.30. For medlemmer med ledsager. Civilt.

”Lang lørdag ” - pinsekaffe med brunch. Vi skal se pinsesolen danse i selskab med gode kammerater, kaffe, rundstykker, ost, pålæg og æg m.m..

23. juni kl. 18.00. Alle er velkomne – medlemmer, familie og venner. Uniform 3 (Sweatshirt, T-shirt el. lign.

”Lang lørdag” – Sct,. Hans - vi fejrer igen midsommer sammen. Der serveres ringridere og kold kartoffelsalat eller brød.

Bemærk, at et halvt år er lang tid, og der kan ske ændringer undervejs, så hold også øje med arrangementerne i marinestuen og her på foreningens hjemmeside, hvor der løbende kommer flere oplysninger om de enkelte events – og iøvrigt meget andet om foreningen.

Supplerende kommentarer til kommende arrangementer

Vore søndagsskafninger flyttes alle til om lørdagen. På de lørdage hvor der således er "lørdagskafning" - fremover kaldet "Lang lørdag", eller et andet lørdagsarrangement, er der ikke også almindelig åbent fra kl. 10.00-12.00 (eller til kl. 13.00 om sommeren) hvis det ikke fremgår tydeligt af programmet!

Se mere under Aktivitetsoversigt og/eller Medlemmer > Marinestuens banjemestre.

mvh
Bestyrelsen