Medlemmer / Marinestuens Banjemestre

Foreningens MobilePay nummer er:

Om brugen af MobilePay i marineforeningen:

Når du handler i kabyssen så tilbyder banjemesteren, at notere dine løbende køb, således du kan betale samlet, inden du forlader marinestuen. Derved skal der kun betales gebyr én gang.

Ved køb af drikkevarer, mad og lignende skal du kun indtaste beløbet, men hvis du benytter MobilePay til, at betale for f.eks. køb i Slopkisten eller betaler for arrangementer, så skal du skrive dette i kommentarfeltet på din MobilePay app, således kassereren kan se hvad du yderligere har betalt for.

Tak for hjælpen

Marinestuens Banjemestre

Vagtliste for Banjemestre

MARTS:

Lørdag d. 30.: "Lang Lørdag" med påskefrokost - Jørn Kiølseth.

APRIL:

Torsdag d. 4.    Bjarne Møller
Lørdag d. 6.     Jørgen Christensen
Lørdag d. 13.    Mogens Nielsen
Lørdag d. 20.    Peder Jørgensen
Lørdag d. 27.    Erik Hummel Iversen

Husk!!! - at på lørdage hvor der er "Lang Lørdag" er der ikke også åbent om formiddagen.

*************************************************************************

Lørdagens proviant

Lørdag d. 6. april serverer banjemesteren .......

*************************************************************************

Torsdagens proviant

Den 1. torsdag i måneden serveres der kaffe/the, rundstykker/franskbrød med pålæg, ost og marmelade.

Det hele er pakket ind i "et godt hold snak", og denne dag er ledsagere og familie også  meget velkomne.